onsdag 18 mars 2009

En liten paus

Jag känner att det är mycket att tänka på och förbereda sig inför. Jag försöker nu lyssna på Brian Clements podcast om Hippocrates Institute (med en fransk tolk) samtidigt som jag fyller i en enkät "till dig som väntar barn med avvikelse" samtidigt som jag funderar ut hur jag ska hinna tuscha klart serien "samhället är trött" före tisdag samtidigt som jag måste fundera ut hur vi ska göra för att täcka jourschemat nu när jag tyvärr minskat bördan för nuvarande personalansvarige på hotellet. Ikväll kommer tre raw-folk och käkar kinesiska kuddar med gurkdipp och jag håller på att marinera svampen och klockan två ska vi på det som möjligtvis är det sista ultraljudet före tisdag.

Jag kan ha fel men det känns som att jag just raddade upp en del.

Hur som helst. detta för att säga att jag inte kan garantera regelbundenheten i mina inlägg de närmsta veckorna. Allt beror på hur länge vi måste vara kvar på sjukhuset och hur trevlig Vilgot är ;-)

Jag hoppas ändå på era besök när jag väl har lagt in en post och ska själv roa mig med att beöka andra varje ledig sekund jag har (då jag råkar sitta framför datorn).

Kramar

1 kommentar: